27 Haziran 2011 Pazartesi

BENİM YAZIM...

Hayatımın en uzun kışından sonra yaz geldi...Aslında benim yazım her zaman 1 Haziran da başlar 15 Eylül de biter ama bu yıl malum havalar bir türlü tam manasıyla ısınamadı , neyse geldi geliyor derken yazın ortası oldu , kemiklerim hala soğuk bir türlü ısınamadı ..
Zaten en uzun kış derken en zorlu olmasını da kastediyordum iki çocuk biri 4 biri 1 yaşında zor zor uzun uzundu....büyüğü kırılmasın, gönlü kalmasın ,alınmasın psikolojisi bozulmasın ,küçüğün karnı doysun, memesini emsin ,ek gıdası , suyu bol içsin , altı temiz ol,sun , uykusu bozulmasın derken bitmedi bitmedi bu kış... Ve en önemlisi de hastalıklar , okuldan gelen mikroplar derken uzadı  da uzadı bu kış...
Bizim gibi ilk çocuğunu sokaklarda büyüten çift ilk günlerde kastırsakta iki çocukla gezmeye,bazı hafta sonları dışarı adım atmaz olduk , tek çocukla benim gibi hergün kahvaltı saati evden çıkıp akşam yemeğini dışarı da yiyip eve gelen ben bazen hafta içi evden dışarı adım atmaz oldum ,hayatımda ilk kez bu kış ancak bir kitap okuyabildim hatta onuda okuyamadım hala 50 sayfam var ki hayatta en büyük zevkim okumaktır , hala hevesle dekorasyon dergilerimi , moda dergilerimi her ay alıyorum ama sadece resimlerine bakıyorum desem yalan olmaz .
Bu kışın bana kazandırdığı , yani iki çocuğun bana kazandırdığı
Bol bol aşkkkkkkk
Bol bol sevgiiii
Bol bol öpücükkkk
Bol bol çamaşırrrrrr
Bol bol yemek yapmak ama her türlüsünü , denemediğim yemek kalmadı desem yeridir.
Nihayetin de bu kış upuzun oldu oysaki ben yaz sezonunu 15 Mayıs da açtım 15 gün bodrumdaydım , 3 haftadır da yazlık evdeyim ama henüz 4 kez denize girdim.
Beni bu havalar mahvetti , biraz da iki çocuk...
Neyse ki zorlu kıştan sonra benim yazım geldi ve Lezzetli hayatlara epey süreden sonra ilk yazım da geldi .
İnanamıyacaksınız ama çocuklarım 21:30 da uyudu aldım kahve mi geçtim bilgisayarımın başına size uzun süreden sonra merhaba demek istedim , artık silkelen seda kendine gel dedim bu böyle ne kadar sürecek dedim , kendime söz verdim bir şekilde yazacağım.İki kelime de olsa yazacağım.
Ben bu bloğu bunun için kurdum , bu güne kadar neyi yarım bıraktım ki bunu bırakayım dedim.( aşkım'a göre İtalyanca kursunu yarım bıraktım bunu da bırakırmışım...)( ama hamile kaldım , emzirdim , tekrar hamile kaldım tekrar emziriyorum hanği arada gidecektim ki...)
Lütfen bana destek olun yaz deyin ....
Ve bu yazın keyfini sürün o kadar kısa ki hiçbir şey düşünmeyin ;
Kuşların sesini dinleyin , denizin şırıltısını , sabah sekizde bile güneşin ısıtışını hissedin , bol bol yüzün , bol bol dans edin ( ben kuşlarımla ediyorum Berkito ve berenka benimle dans etmeye bayılıyorlar.)
Bol bol öpün çocuklarınızı ve onları veren aşkınızı....
Televizyon seyretmeyin balkonda en çok oynamayı sevdiğiniz insanla tavla oynayın ...( Babanız , kayınpederiniz yada aşkınızla )
Sivri sinekleri bile sevin kışın onlar da yok ne de olsa...
Çocuklarınızla kumdan kale yada berenka'mın diliyle sulu kule yapın .( Çünki en güzel bronzlaşma böyle sağlanıyor inanın bana! bir de onların mutluluğu yanınıza kar kalıyor.)
Sevin sevin sevin yazı sevin bir de beni tabiki ..Hepinize mutlu hayırlı yazlar diliyorum ben sizi seviyorum hem de çokkkkkk ....

Hiç yorum yok: