22 Haziran 2009 Pazartesi

DR.OETKER PRİNCESS LİLİFEE MUFFİN









Berenkamla beraber Babalar günü için Murat dedesine Dr. oetker'in Princess lilifee Muffin'lerini yaptık .Berenka çırpmama ve süslememe yardımcı oldu .Eline bir akışıyor inanamazsınız.Ben bütün gün mutfakta zaman geçiren ve pınçık pınçık saatlerce minicik detaylarla uğraşabilen bir tip değilim , olanlara hayranım o ayrı!!! fakat ben inanılmaz pratik ve aynı anda lezzetli olan herşeyi seviyorum hem mutfağımda hem hayatımda...

Dr. Oetker Princess Lilifee Muffin kutusundan çıkan un,glazür,süsleme şekeri , kağıt muffin kalıb1 gibi malzemelere 1 yumurta ,150 ml. süt ,50 ml.sıvı yağ ve glazür içinde 1-2 yemek kaşığı sıcak su ekleyip kutunun üzerindeki 3 işlemli tarife göre hazrlıyorsunuz .25-35 dk.arasında pişiyor ve üzerini 5dk. gibi kısa bir sürede süslüyorsunuz .süperrrrrrrrr tam çocuklulara ,işten geç gelip evde az vakti olanlara ve ani gelen misafirlere karşı!!!Deneyin beğeneceksiniz..Hatta ben ne cevhermişim deyip kendinizle gurur duyacaksınız..
ÖNERİ ; Dr. Oetker Princess Lilifee Muffin kutularından çıkan Glazür karışımı yeterli gelmiyor, daha doğrusu 12 adet muffinden ancak yarısına yetiyor . Bende o yüzden kalanına çikolatalı sos yaptım ve üzerleri şekerleme ve madlen çikolata ile süsledim .
Çikolatalı Sos İçin Neler Lazım ;
* 2 Su Bardağı Süt
* 1 Su Bardağı Esmer Şeker
* 2 Yemek kaşığı Kakao
Çikolatalı Sos'un Hazırlanması ;1. Bütün malzemeleri bir sos tenceresi içinde karıştırın .
2. Kısık ateşte Koyulaşıncaya kadar pişirin . ( Eğer çok koyu bir kıvam isterseniz 1 Tatlı kaşığı nişasta ekleyebilirsiniz.)











Hiç yorum yok: