16 Haziran 2009 Salı

MAYDANOZ VE PAPATYA YAĞLI BUZ KÜPÜ - YAĞLI CİLTLER İÇİN



Ben hala bir önceki verdiğim Doğal nemlendiriciyi kullanıyorum özellikle de 1 hafta Antalya'da bulunduğum tatil de çok işime yaradı. Güneşten kavrulan cildime bolca bolca sürdüm ve tam bir After Sun etkisi gösterdi ,fakat yağlı cildi olan birkaç arkadaşım ciltlerine iyi gelmediğini , sivilce yapabileceğini söylediğinde canım arkadaşım Sinem imdadıma yetişti ve gittiği bir dermatoloğun ona bu yağlı ciltler için önerdiği doğal yatıştırıcı ve nemlendirici özellikli maydanoz ve papatya yağlı karışımı sağolsun ki benimle paylaştı.Hemen denedim ve cildimde çok güzel bir etki bıraktı . Bende akşamları nemlendirici sürmeden Maydanoz ve Papatya yağlı buz küplerini kullanmaya başladım , fakat bazı zaman güneşte kaldığımda ve banyodan sonra cildime yine Bepanthen li doğal nemlendiricimi sürüyorum . Sizde ister Sabah akşam Bepanthen li doğal Nemlendiriciyi ister sadece sabah Bepanthen li akşam Maydanoz papatyalı Buz küpünü kullanabilirsiniz. Bana göre ikisi de süper ....Sizde deneyin ...

Maydanoz ve Papatya Yağlı Buz Küpü için Neler Lazım;
1 litre İçme suyu
1 Demet Maydanoz
1 kutu Papatya yağı
2-3 Damla Limon
Maydanoz ve Papatya Yağlı Buz Küpü'nün Hazırlanışı ;
İlk önce 1 litre içme suyunda 1 demet maydanozu kaynatın. Ilınınca içine 1 kutu papatya yağı ve 2-3 damla Limon ekleyin ve buz kaplarına paylaştırın . Sonra da akşamları yatmadan önce tüm yüzünüz de ve boynunuzda eriyene kadar gezdirin( göz çevresi hariç ) göreceksiniz ki cildiniz yumuşacık olacak .Yağlı ciltler hatta öyle ciltler vardır ki hiçbir kremi kullanamaz her krem sivilce yapar .İşte bu cilt tipleri için mükemmel olabilir ama normal ciltler de akşamları cildi yatıştırmak ve nemlendirmek için kullanabilir.Güzellikle , aşkla , afiyetle , sağlıkla kalın.....

Hiç yorum yok: