26 Mayıs 2009 Salı

GÜZELLİK İKSİRİ - DOĞAL NEMLENDİRİCİ


Bir ay önce canım arkadaşım Seda Welsh'den çok güzel olduğunu ve bayılarak kullandığı hatta ''güzellik iksiri kızım bu'' diye tabir ettiği doğal ve hayli ucuz nemlendirici tarifi öğrendim . Tarif süper ben tam bir aydır kullanıyorum ve inanılmaz memnunum . Bu güne kadar cildimi bu kadar rahatlatan ,sıkılaştıran ,bebek cildi gibi yapan krem kullanmadım . İçerisindeki kayısı yağı kırışıklara iyi geliyor ve müthiş bir koku veriyor,buğday nişastası ise lekelere iyi geliyor. Zaten Bepanthenin ve Zeytinyağının etkilerini artık hepimiz gayet iyi biliyoruz..E Vitamini ise cildi gençleştiriyor. İçerisinde doğal olmadığına veya zararına inandığım hiçbirşey yok tecrübe ile sabittir...Çok az sabah ve akşam göz kenarları hariç tüm yüzünüze ve boynunuza uygulayabilirsiniz .Sizlerinde bu kremi severek kullanacağınıza ve pahalı kremlerle kapışacağına inandığım için paylaşmak istedim .Güzellikle kalın...Seda Welsh'e ayrıca çok teşekkürler .Benimle paylaştığı için....

Doğal Nemlendirici için Neler Lazım;
2 Tüp Bepanthen Krem ( Eczaneden temin edilir )
2 Kapsül Evikap ( Eczaneden temin edilir )
2 Kapak Kayısı Yağı ( Aktardan temin edilir )
1 Tatlı Kaşığı Buğday nişastası
1 Tatlı Kaşığı Zeytinyağı

Doğal Nemlendiricin Hazırlanışı ;
Herhangi bir boş krem kabına veya küçük bir kavanoza ilk önce iki kutu bepantheni sıkın üzerine üzerine sırasıyla tüm malzemeleri ekleyin Yalnız Evikap kapsülleri sıkarken iğneyle delip içini akıtın çünkü ikiye bölmeye çalışırken patlayabiliyor.Bir gece bekletip ertesi günlerde gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.
İsterseniz buzdolabında tutabilirsiniz soğumanın etkisi ile cilde buz etkisi yaptığından bir nevi masaj da oluyor.
İyi Kullanmalar...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

canım,hayırlı olsun ....umarım sadece kadınlar için değildir bu emek...öyleyse bile, ben hep takipcisi olacağım yine de...MİM leyeceğim....

Adsız dedi ki...

Süper bir şey buuu !
Hemen deneyeceğim, ne zamandır cildime uygun bir nemlendirici arıyordum bende :)
Çok teşekkürler şekercim.

Adsız dedi ki...

canim benim , blogun hayirli ugurlu,onun hep acik olsun :) en az senin kadar heyecanlandim...cok ama cok begendim.zevkle takip edicem . ayrica guzellik iksirini begenmene ve burada paylasmana cok sevindim.sevgiyele kal canim arkadasim.seda welsh

sedawelsh dedi ki...

Canim arkadasim , seninle cok gurur duydum ve cok heyecanlandim senin adina.Cok ama cok begendim blogunu.Hayirli ugurlu olsun , sansin bol olsun.Zevkle takip edicem ve tum tanidiklarima tavsiye edicem.Kremi begenmene ve burada paylasmana cok sevindim.'sahiden iksirmis degilmi :-)'Sevgiyle kal,Seda Welsh

amati dedi ki...

Birşey sorucam Seda hanım.Gerçekten nemlendiriyor mu bu krem?Ben denedim de sanki nemlendirmedi gibi geldi :p