6 Mayıs 2009 Çarşamba

İŞTE İLK YAZIM GELDİ...


Bu benim ilk yazım çok özel olmasını istedim ama çok enteresan öylece yazdım işte, konum yok sadece ben varım zaten üzerimde 26 ay Berenka doğduktan sonra ve 9 ay hamilelik dönemi 3 yıllık bir rehavet dönemim var. Bütün yazılarım olsa olsa Berenka üzerine ama şöyle bir silkinmem lazım diye düşünürken kendime güvenimi tekrar kazanmam ve dış dünyaya açılmam gerekiyordu ve bunu bildiklerimi gördüklerimi sizlerle paylaşarak başlatmaya karar verdim . Gün içinde neler yaşadığıma ve neler öğrendiğime inanamazsınız bir yandan iki yaş sendromu , bir yandan rulo köfte , bir yandan kıl dönmesi (PLONİDAL SİNÜS) , bir yandan güzellik reçeteleri ve ben de bildiklerimi ve öğreneceklerimi sizlerle paylaşmaya yeri geldiğinde sizlerden öğrenmeye karar verdim .Umarım her şey güzel olur . Sağlıkla , damak tadıyla , güzellikle , aşkla

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Şekerimm;
Hoşgeldin aramıza..

Valla bomba gibide geldin bana göre.
Yazdığın tüm yazıları bir solukta okudum, inanılmaz bilgilendirici olmuş.

Ben tabi (doğal olarak) köftede takıldım kaldım. Çok değişik bir tarif en kısa zamanda uygulayacağım.
Öperim cok cok...

Müge