13 Şubat 2009 Cuma

BEREN 2 YAŞINDA



Berenka'mın ikinci yaş gününü cumartesi günü yapabilmek için 13 Şubat yerine 14 Şubatta kutlamaya karar verdik bu da bana bir ilham oldu ve herşeyi beyaz ve dore yapmaya meleklerden faydalanmaya karar verdim , biraz sevgililer günü biraz da Berenka doğum günü konsepti oldu bu vesileyle....



Her tarafta orkde ve lilyum çiçekleriyle süslemeler yaptım ...
Bembeyaz örtü üzerinde dore boncuklar , dore mumlar kullandım ...
Yemek tabakları Dore , pasta tabakları ise beyaz üzerine dore puanlıydı ...
(Tabaklar  , bardaklar , peçeteler PARTİ DÜNYASI 'ndan sipariş edildi ...)
Peçetelikler tahtakaleden çubuğa takılı melekler alınıp yapıldı .


Balonlar PARTİ PAKETİ' nden temin edildi .
Kızımın elbisesi Altın dore triko ve beyaz bluzu ve dore ayakkabı giymiş şekli verilmiş kilotlu çorapları GUESS KIDS



Pastamız Misket Pasta tarafından yapıldı ve tamamen benim tasarımım ...
O kadar başarılılar ki bana çok yardımcı oldular , ilk kez bir yaşgününde altın dore pasta istendiğini ama yapabileceklerini söylediler , ben pastanın her detayına o kadar dikkat ettim ki her tarafını bir hafta boyunca beni defaten arayıp anlatmak durumunda kaldılar , fakat o kadar güler yüzlü o kadar tatlı dilliydiler ki sonunda bu muhteşem lezzetli , muhteşem görüntülü pasta çıktı ortaya ....

Hiç yorum yok: