15 Ocak 2012 Pazar

MEMEDEN ,SÜTTEN KESME


Berkitom tam 20 aylık oldu ...
Aslında onu Berenkam gibi 24 ay emzirmeyi düşünüyordum fakat o kadar bağımlı çıktı ki uyumaz ve yemez oldu .
Tam 20 aydır bir gece bile deliksiz uyumadı , gecede 10 -12 kez kalkıyor ve sadece meme yüzünden bizim yatağımızda yatıyor .
Yatağını , odasını doğru düzgün kullanmadı bile .
Yemekleriyse o kadar düzensiz ki meme emmek uğruna yemek yemek istemiyor.
Anne sütü mucizevi bir  besin üzerine hiçbirşey yok ,
Ama biz artık sona yaklaştık ...
Bunun olması kaçınılmaz oldu ..
O kadar zor ki sanki bebeğinizi sizden alıp kaçırıyorlar ve artık sizi bir daha asla eskisi gibi sevmeyecek .
Meme sahnelerinde size aşkla bir bakışı var ki başka hiçbir zaman o bakışı, o kalp çarpıntısını hissedemezsiniz .
Benim psikolojim berbat onun ki daha da berbat , kaşlar hep çatık ,mutsuz , dönem dönem krize giriyor .
Bense sancılar içindeyim , kıvranıyorum göğüslerimin acısından ...
Bugün 4. günümüz ...
İlk gece uyumadık sayılır .
İkinci gece daha iyiydik .
Üçüncü gece hiç kalkmadan uyudu ...
Bu gece saat 03:45 ben hala ayaktayım uykum kaçıp duruyor herhalde gece de 10-12 kez kalkmanın alışkanlığı , bebeğimse 2-3 kez kalktıktan sonra mışıl mışıl uyuyor.
4 gündür ilk kez aptamille tanıştı , ama memnun halinden ''Anne çütttttt '' diye bağırıp bağırıp duruyor ...
Yemekleri ve uykuları daha düzenli .
Bu arada göğüslerim için bir sürü çözüm önerdiler.
Rakı , göğüsleri sıkıca bir hafta boyunca sarmak yada doktorumun iğne olmam tavsiyesi
Ama tek şey çözüm oldu inanamıyacaksınız ki MAYDANOZ....
Maydanozu dövüyorsunuz , bir ped yardımıyla her iki göğsünüze yerleştiriyorsunuz o kadar kötü kokuyor ki sütler bile buna dayanamayıp kaçıyor.
Hatta ben ne yaşadım inanamayacaksınız!
Dün sabah kalktım Berkayım kaka yapmış ve gece öyle uyumuş diye çocuğu kokluyorum ama mis gibi kokuyor , banyoya gidiyorum kaka kokuyor , mutfağa gidiyorum kaka kokuyor ev heryer leş gibi kokuyor , ev de bir yerlerde kakalı bez kalmış deyip Berenkam la her yeri arıyoruz SONUÇ koku benden geliyor , ben kokuyorum hem de çürümüş maydanoz kokusu .....aynı bebek kakası gibi ...
Ama sonuç harika göğüslerdeki bezeler iniyor ne ateş ne sancı
Hepsi hafifliyor.
Harikasın Maydanoz seni zaten severdim şimdi daha çok seviyorum
Tabiki kokuşmadığın sürece...
Sanırım doğal bir besin olduğu için herkese gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.
Oysaki kızımda 24 ay emzirdikten sonra neredeyse hastanelik oluyordum .
41 derece ateşle bir gün yattım ,bu sefer bunu yaşamadığıma çok seviniyorum.
Bir de işin duygu kısmını çözebilsem.
Hala vicdanazabı çekiyorum ''daha erken di ''''Ne vardı 4 ay daha bekleyemeyecek diye''
Sizin sağlıklı düşüncelerinizle benim içimi rahatlatmanız konusunda yorumlarınızı bekliyorum , lütfen yazın şu sıralar en çok da buna ihtiyacım var...
Bol bol emzirin sevgiler...

Hiç yorum yok: