26 Kasım 2013 Salı

GİYİNME ODALARI


Canım giyinme odamdam oğlumun odası için vazgeçtim.
Gerçekten de herşeyimi için de barındırıran aşağıda ki görsellere yakın güzellikte tüm tişörtlerimi renklere göre ayırdığım beyaz lake ve ağaçla bütünleşen 15 m2 lik çantalarımın sağlıkla durduğu gerçek bir giyinme odam vardı .
Ortada ki geniş pufumda ertesi gün kıyafetlerimi hoş bir şekilde sergileyip küçük değişimleri önünden geçerken kafamda canlandırabiliyordum. 
Her kıyafetimi aynı anda görebiliyor ,uzaktan bakarak kombinleyebiliyordum .
Takılarımın özel çekmesi , hatta çoraplarımı tek tek sergilediğim çekmecelerim vardı hatta hatta şapkalarım için özel gözler ve çizmelerim için özel bölüm .....
Ama artık hepsi bitti ...
Hepsi teker teker söküldü bundan 3 yıl önce ve yeni bir erkek odası inşa edildi kahverengi ekose ,minik ayıcıklarla bezeli ....
Ama bugünler de benim giyinme odası şevkim içimden fışkırır durumda sürekli bir araştırma ,sürekli seçimler ...Olacak biliyormuş yakında yapacakmışım gibi. 
Yalnız geçen seferden tecrübeli olarak kesinlikle bol cam kapaklı içi gözüken raflar tavsiye ediyorum .
Açık raflarda olmalı ama sınırlı hepsi değil .
Seçimlerimin güzel olduğuna inandığım için sizlerle paylaşmak istedim .
Belki benden önce ele geçirebileceklerin işine de yarar diye ...
Emin olun giyinme odası herşey varsa fırsatınız kullanın boş durmasın mekanlar ...
Sevgiler ....

Hiç yorum yok: