14 Eylül 2009 Pazartesi

ALACAKARANLIĞI OKUDUNUZ MU ?


Eminim birçok kişi okudu kalanıda filmini izledi , Hoş film yapmışlar fakat kitap muhteşem ötesi ...


Bir insanoğlu vampir ile insanın aşkını yaşamadan böyle tasvir edemez ...İmkansız!!! Hatta hatta bir aşk böyle güzel tasvir edilebilir mi?

Bu konuda Stephenie Meyer 'i tekrar tekrar kutlamak lazım .

Ben ilk kitabı okuyalı uzun zaman oldu hala kelimeler kulaklarımda geziniyor ,cümleler yüreğimi bir hoş ediyor , paragraflar yanağıma öyle güzel bir gülümseme yüklüyor ki ...
Gerçekten bir başkasının aşkını dinlemek insana bu kadar güzel gelebilir mi ? İş yazar da bitiyor..Aşkı okutmuyor,iliklerine kadar hissettiriyor.

Gerçekten böyle bir aşk var mı diye düşünüyorsun ,
Gerçekten böyle bir aşkı yaşamak seçilmişlere kısmet olur diyorsun.

İnsanın İnsanla ,
İnsanın Vampirle ,
hiç farketmez ama böyle aşkı hissetmek ,bu kadar çarpılmak ,

AŞK'ın hem lezzet hem de acısının ulaşılmazlığını bu kadar iyi anlatabilmek Stephenie Meyer'e görev olmuş .

Son söz ; Bu kitabı okuyup sıkıldım diyecek hiçbir adam tanımıyorum ben ; Hayatında ilk kez bir roman alıp okuyacak birine verin kitabı 1 hafta da bitirmezse bir daha ne kitap alsın ne de okusun...




Alacakaranlığın filmine gelince o da çok iyi yorumlanarak ve kitap sindirilerek çekilmiş ama iddia ediyorum filmi izleyip ,kitabı okumayanlar varsa kitap bir başka ...Bence okumalısınız, filmi izlemiş bile olsanız !!!







Ben çok uzun zaman kitabın saçma bir vampir kitabı hatta saçma bir aşk hikayesi olduğunu düşündüğümden almak istemedim ve bir arkadaşımın 1 gecede okudum tavsiyesiyle alıp bebeği olan biri olarak 3 gecede bitirdim.





Şuanda serinin ikinci kitabını okuyorum , aslında ilk kitaba göre biraz daha durgun bir kitap ama yine de kesinlikle okumaya çok çok değer ..



Serinin ikinci filmi yolda.. Bu anlattıklarımdan sonra yine de ilkini es geçmek istiyorsanız ikinciyi önce okuyun, sonra izleyin.

Veeeee Film müzikleri alın ve dinleyin kalbiniz çoşsun , çoşsun ama çoşsun ...İnanın kendinizi 18 yaşında ve aşık hissedeceksiniz...Aşkkla , müzikle , tekrar tekrar aşkkla kalın.....

Hiç yorum yok: