11 Kasım 2009 Çarşamba

HAMİLEYİMMMMMM

Şuanda tam 12 hafta 2 günlük hamileyim. İkinci kez anne adayıyım ,herşeyi unuttum nasıldı bu hamilelik ? bu kadar mı zordu ,Berenka'da beni bu kadar zorladı mı ? İnanın 6. haftadan beri günde 8-9 kez istifra ediyordum ,bu sayı 1 haftadır 1 ya da 2'ye düştü .
İstifra etmekle bitse iyi ...İç fenalıkları , baygınlıklar , el kol kaldıramamalar , yorgunluklar hepsi sırayla ya da hepsi aynı anda...Doktorum Fahri Bey bunların hepsinin normal olduğunu her insanın hamilelikte farklı tepkiler verdiğini ve her hamileliğin kişi üzerinde farklılık göstereceğini , birgün kalktığımda bunların hepsinin bıçak gibi kesilmiş olacağını söylüyor.
Zaten üzerimde hızlı gelen ikinci bebeğin baskısı varken bir de bu hamilelik zorlukları sanırım beni çok yordu ve 5 haftadır bloguma hiçbirşey yazamadım , bundan sonra hamilelik yazılarımla bol bol beraber olacağız.
İkinci bebeğe gelince bu bebek programlı fakat beklenenden hızlı gelen bir bebek ....
İnşallah bereketi , sağlığı , sevgiyi , aşkı , huzuru , mutluluğu da hızlı ve uzun ama çok uzun süreli getirir.
Ne kadar daha doğmamış olsan da hayatımıza girdin bir kere ...
Benim , aşkımın , berenka'mın ve tüm aile üyelerinin , beni seven arkadaşlarımın yeni heyecanı oldun .
Hayırlısıyla gel ,sağlıkla gel , elin ayağın düzgün ,aklı başında gel İNŞALLAH....
Tüm bebek bekleyen ve tüm bebek isteyenlere hayırlı doğumlar olur İnşallah....
Ingaaaa sesleriyle , kakalı bezlerle , sütlü gögüslerle , uykusuz gecelerle MUTLU KALIN....

2 yorum:

DERYA dedi ki...

CANIMMM...HEYECANLA,MERAKLA,SEWGİYLE,SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUZ 2. MUTLULUĞUMUZU.
SAĞLIKLI,ELİ AYAĞI DÜZGÜN,USLU USLU :) GELSİN İNŞALLAH.SENİ SEWİYORUZ.

Yasasin Ben dedi ki...

canım benim sen güçlü bir kadınsın bunları atlatıcaksın. yakında dünya güzeli bebişini ellerine aldığında bu günleri gülümseyerek anıcaksın. senden tek ricam henüz anne olmayan ben ve benim gibi bayanlara doğum serüveninde yaşadıklarını yazarak aktarman..
sevgilerrr en güzel annee