18 Aralık 2009 Cuma

YENİ YIL EVLERİ


Öyle güzel yeni yıl evleri , yeni yıl odaları , yeni yıl masaları , yeni yıl şömineleri varki sizinle paylaşmadan edemedim .

Ben dekorasyonda daima açık renkleri tercih eder , özellikle beyazı vurgun olacak kadar severim amma !!!

Yeni yıl evlerinde kırmızılar , yeşiller , doreler beni o kadar cezbediyor ki sadece yeni yıldan 1 ay önce kullanmaya başlıyorum , yeni yıldan sonra da yine soft renklerime geri dönüyorum ...

Aşagıdaki görsellerin belki sizede katkısı olur diye düşündüm ...







1 yorum:

Müge Hüner dedi ki...

Söz konusu kendi evim olunca bende beyaz diyenlerdenim :)

Ama yazdıklarının her kelimesine de katılıyorum, bu günlerde her yer cıvıl cıvıl, insanın içi açılıyor.
Evim olmasa bile sofralarıma yansıtmaya çalışıyorum bende :)

Eklediğin görsellerin hepsine bayıldım ve senin evinde aynı onlar gibi olmuş Sedacığım :)

Öperim.

Not: Hamile günlüğünü ihmal etme, merakla bekliyorum:)