7 Ağustos 2009 Cuma

YENİDEN GELDİMM




Sanırım bu Bloguma sıfırdan başlamak gibi birşey olacak .Neden mi ? Yazın rehavetine fena kapıldım . Ne mi yaptım ? Nerelere mi gittim ? Aslında çok birşey yok yaz menüsün de... 8 gün Kemer ,4 gün Foça , 2 gün Çeşme , 10 gün Heybeliada , 7 gün Semizkum ... Yetti mi yetmedi . Çünkiiii


8 gün Kemer : Berenka Denize parmağının ucunu sokmadı , Berenka Havuza parmağının ucunu sokmadı , Ben de berenka'nın peşinde 8 gün haşlandım güneş tam da tepedeyken bir parka , bir çimlere çokkk sıcaktı çokkk


4 gün Foça , 2 gün Çeşme : Süperrr di gezdik , tozduk , yedik , içtik ve bol bol o cam gibi deniz de yüzdük hele ki Kum Beach' te ( Berenka'nın Favori denizi ...Benimse hala Fontana ...)


10 gün Heybeliada :Bu yıl Berenka ilk kez ayağını suya soktu , Klübün havuzuna girdi . SONUÇ : Berenka ateşler içinde tam 10 gün boyunca , Adadan bu sene hiçbirşey anlamadık , üstelik en yakın arkadaşı Lena'yada bulaştırdık.


7 gün Semizkum : Deniz bir felaket , Berenka'nın dilinde tek birşey var buranın denizi güzel değil Kum Beach'e gidelim ..Neyse ki denize girmese de kum da oynadı .Bu arada hala hasta ...


Böyle bir yaz geldi geçti sayılır her ne koşulda olursa olsun ben bir yaz kızıyım ve yazın daha canlı daha mutlu daha parlağım ....


Artık yaz rehavetini üzerimden atıyorum ve canım sayfalarıma geri dönüyorum ...Menü de nelere var neler sırayla gelecek .Sevgiyle , aşkla , lezzetli hayatarla kalın...

Hiç yorum yok: