12 Haziran 2013 Çarşamba

SALAMLI PATATES TOPLARI


Aslında son zamanlarda pek yemek yazmıyorum , bol bol yapıyorum hem de neler neler !!!!
Fakat blogumun tamamen yemek bloguna dönüşmesinden de pek hazetmiyorum açıkçası
Neden mi ?
İnanılmaz güzel yemek bloğları var ve işleri o
Bense daha çok hayatın lezzetlerini ve ev hallerini yazmayı seviyorum .
Ayrıca diğer yemek bloglarıyla yarışmak gibi bir derdim de yok ...
Hatta hayatta kimseyle yarışmak gibi bir derdim de yok hem de hiçbir alanında...
Ayrıca yarışanları da çok iyi gözlemleyip keyif alabiliyorum , üstelik çok komik görünüyorlar.
En büyük yarış insanın kendiyledir ...
Ben bunu bilir bunu yaşarım...

Uzun lafın kısası bu haftalar da pek bir misafirlerim var.
eeeee her seferinde aynı şeyi yapmaktansa yeni şeyler keşfetmek pek de güzel oluyor.
Ben de yeni tarifler geçirdim elime ,
sizinle ara ara paylaşmaya çalışacağım .
Ne derim hep Afiyet ,bal ,şeker ,evlere tatlılık olsun ....

Malzemeler ;
4 Kişilik
3 Adet Haşlanmış Patates
15 Adet Tuzlu bisküvi
1 Çay bardağı çekilmiş kavrulmuş ceviz
1 Kase minik doğranmış salam
1 Kase rendelenmiş kaşar peyniri 
2 Çay kaşığı tuz

Haşlanmış patatesleri ezin .
İçine tuzlu bisküvileri ekleyip elinizle yoğurun.
tuz, minik doğranmış salam , cevizi ilave edip yoğurmaya devam edin .
Ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp , elinizde yuvarlayın.
Rendelenmiş kaşar peynirine bulayın ve servis tabağına dilediğiniz gibi dizin .
( Ben patates toplarını bir gece önceden hazırlayıp , buzdolabında bir gece dinlendiriyorum ve misafirler masaya oturduktan sonra fırında 15 dakika üzerini kızartıp alev alev servis yapıyorum ...)
Başka ama bambaşka bir şey oluyor ...
Lütfen her ikisini de deneyin .
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok: