20 Ocak 2010 Çarşamba

ESRA ÇORUH'UN UGG AÇILIMI

Haber Türk'ün Magazin ekinin son sayfasında moda yazarı olan Esra Çoruh'un ugg yazılarına takığım şu sıralar ,
son iki aydır ugg giyen herkesi ''BEĞENMEDİK'' köşesinde yazıyor , olmamış olmamış beğenmedik diye de etiketliyor ...

Tamam gerçekten çok kötü bir görüntüsü var hatta ben de rahatlığından faydalandığım ugg larımı süsledim biliyorsunuz ki tek düzelik görüntüsünden kurtarmak amacıyla ...Fakat diyecegim o ki ilk kez giydiğimiz bir şey değil ki çirkin olan!!! Daha önce de moda olup çirkin olan birçok şey giymedik mi ? Galdyatör ayakkabılar gibi , alttan bantlı tatytlar gibi ( Halen de giyenler var ) , altı dolgulu botlar gibi ...hatta hatta kısa boylular için özel yapılmış gibi duran altı dolgulu spor ayakkabılar gibi ( paciotti vb gibi ...)

İnsanoğlu bir süre sonra herşeyin görüntüsüne alışıyor ugg'lar da böyle birşey işte... Rahatlığı her şeyin üstünde görüntüsünün bile ...

Neyse aslında Esra Çoruh'un ugg ları beğenmemesine değil de ugg'ları genç kızlar giysin demesine takıldım aslında ...

15 gün önce Hollanda'da yaşayan ve ziyaretimize gelen evli barklı olan arkadaşımda ayağından renk renk ugglarını çıkartmıyor ve Hollanda'da genç yaşlı herkesin ugglarla gezdiğini söylüyodu ...

Sürekli amerika'ya giden Ablam'da ...

ve Geçen hafta'yı londra'da geçiren ben de şahit oldum ki 13_60 yaş arası herkesin ayağında ugg ve türevi botlar var...

Bence Esra Hamın bu konularda ki fikirlerinizi yazarken biraz daha araştırmacı olmalısınız diye düşünüyorum...
Saygılar , kalemi bol olsun herkesin...ve ayaklarımız üşümesin...

1 yorum:

Yasasin Ben dedi ki...

Halt etmiş Esra Çoruh. Biz Ugg larımızla mutlu mesuduz.Hem düz taban, hem dehşet sıcak tutan, hem şirin, hem de bir o kadar rahat başka bir ayakkabı modeli var mı onu soralım kendine...Bir kış hiç sıkılmadan ugg larımızı giyiyoruz, ne için stil ikonu olmak adına mı? HAYIR!!Çünkü biz gerçekten ayağımızı rahat ettirmek istiyoruzzz:)))
Bu konuyu duyarlılıkla ele aldığınız için çok teşekkür ederim Seda Hanım:))
Muckkk