28 Ocak 2010 Perşembe

HELLO KİTTY 35.YAŞINI KUTLADI


Dünyayı saran Hello Kitty Rüzgarı İstanbul'dan da geçti .
Hello Kitty 35. yaşını İstanbul Hilton otelinde Max Licensing'in ev sahipliğini yaptığı organizasyonla Pazartesi günü yapılacakken hava koşulları sebebiyle çarşamba akşamı kutladı .Hello Kitty'nin yaratıcısının oğlu, Sanrio firmasının CEO'su Kunihiko Tsuji ,eşi ve Avrupa, Ortadogu ve Afrika Global Tüketim Ürünleri Başkanı Roberto Lanzi' de katıldı.

Ben de geceye bizzat katılıp kendileriyle tanışma fırsatı buldum.

Kunihiko Tsuji, Hello Kitty'i gelecek nesillere aktarmayı hedeflediklerini söyledi. Tsuji, Türkiye'nin önümüzdeki 3 yıl içinde Hello Kitty'nin yükselen başarısına ortak olacak en önemli ülkelerden biri haline geleceğini de ifade etti. Roberto Lanzi ise ; Sanrio , Global bir pazarlama stratejisi ile lisansiyerlerimiz ve distribütör firmalarımız arasında çapraz bir iş modelini sunacaktır. Hiç şüphem yok ki Hello Kitty Türkiye'de iki yıl içerisinde önde gelen ilk kadın ve genç kız markası olacaktır" dedi.





Basın toplantısının ardından TV Mania ,Wenice Kids, Age Group, Kom Tekstil, Hakan Çanta ve Sunman ( Toyz Shop )koleksiyonlarının sunulduğu Çok hoş bir Hello Kitty defilesi gerçekleştirildi.










Gerçekten de keyifli bir organizasyon da bulunduk , özellikle ürünler seyretmeye , hatta giymeye değerdi .
Sizler için cicili bicili Hello Kitty ürünlerinin sergilendiği defileden bir kaç görsel de yayınlamak istiyorum ki herkes den önce bunlara sahip olmanız için ....















1 yorum:

Unknown dedi ki...

Mini şortlu olana bayıldım Sedacım