19 Kasım 2014 Çarşamba

NESPRESSO ÇILGINLIĞIM...








Bir insanın bu kadar kapsül e merakı olabilir mi ?
Onları eline aldığında , dokunduğunda , içtiğinde bu kadar mutlu olabilir mi ? 
Oradan ev hediyesi almak için fırsat kollar mı ? 
Ya da yemeğe gittiğinde acaba makinesi var mı kapsül mü alsak diye sorgular mı ? 
Kahveyle bu kadar içli dışlı olmam , benim için bir ritüel olması Rahmetli babamın bana mirası ...
İlk kahvelerimle onunla tanıştım .
İlk Türk kahvem , 
İlk filtre kahvem , 
İlk Americanom , 
İlk espressom , 
Onun için bir seramoniydi kahve . 
Baba kız en keyifli anlarmızdı , sonra yurt dışında olduğu zamanlar da can arkadaşlarım eşlik etti , sonra onların yerini Ender'im aldı ve son olarak da kızım bana 3 yaşından beri boş fincanla eşlik etti , son son da sulandırılmış türk kahvesiyle , 50 yaşından sonra annemi kahve bağımlısı da yaptım . 
Hatta 82 yaşında ki Anneannem ben gidince taze kahve açayım der oldu . 
Birinin evine gidince hiçbir ayrıntıyı hatırlamam o kadar dikkatli değilim .
Fakat hiçbir makineyi kaçırmam , onu izlerim , dokunurum , barını , markasını , kahvenin cinsini , çeşidini sorarım . 
Yani anlayacağınız selulit falan hikaye ben tam bir kahve içicisiyim. 
İlk ev tipi Nespresso makinesi ile tanışmam 1995 yılında Leicester'da yaşadığım evde , işyeri tipi Nespresso makinesi ile tanışmam ise doksanlı yıllların sonunda çalıştığım havayolu şirketinin VIP odası için aldığımız  kocaman bir makinedir .




Neden mi Nespresso;
Bütün makineleri 19 bar'a kadar yüksek basınçta çalışan , patentli bir akış sistemiyle donatılmıştır. 
Her parametre çok büyük bir incelikle hesaplandığı için , her bir Grand Cru'nün kıvamını veren bütün aromalarını yansıtmasını garantiler. 
Benzersiz yoğunluktaki dolgun kremasını yaratır. 
Neden mi Nespresso kahve ; 
Hava geçirmez şekilde kapatılmış aliminyum kapsül , taze çekilmiş kahvede bulunan 900 uçucu ve hasssas aromayı en iyi koşullarda saklar ve oksitlenmesini önler. 
Kapsülleri Nişantası Boutique ve Suadiye Boutique 'lerinden temin edebilirsiniz. 
İsterseniz internet üzerinden de sipariş verebilirsiniz. 
Kişiselleştirilmiş yanıtlama ve sipariş 
www.nespresso.com
Mobil:m.nespresso.com
Telefon : 444 1 576 
Sizleri Nespresso ile başabaşa bırakıyorum ...
Kahvenizin kırk yıl hatırı olsun ...

































Hiç yorum yok: