14 Kasım 2014 Cuma

ZAMANSIZ BÜFELER


Ben zamansız büfemi uzun bir arayıştan sonra buldum .
Biraz uzun sürdü ama içime sindi .
Uzun zamandır oraya buraya sıkıştırılmış 1 yüz ile 2 yüz arasındaki kitabımız berenim ve berkayımın minik elleriyle temizlendi .
Koklaya koklaya ...
Anneciğim "bu kitaplar neden bu kadar güzel kokuyor" diye diye ...
"Sen üç sildin ben beş sildim" diye diye ...
O kadar mutlu oldular ki , kitapları o kadar sahiplendiler ki ...
Hala yerleşmemiş kalan kitaplar için benden söz aldılar .
Kalanını da lütfen beraber yapalım diye.
Anne " büyüyünce bu benim olsun , hayır bu benim olsun diye yarıştılar. 
Umarım benim çocuklarım ve tüm çocuklar bir ömür kitap uğruna birbirleriyle yarışırlar...
Aslında görsellerdeki büfeler farklı amaçlarda kullanabileceğiniz türden ama ben bu tarz bir büfeyi kitaplık olarak kullandım . 
Bizim eve de cuk oturdu .
Belki sizinde aradığınız birşeyler vardır. 
İyi okumalar.












Hiç yorum yok: